مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
سرخط خبرها

شناسایی ۱۸ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۲۰۵۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
شناسایی ۱۸ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی اخیر تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استان ۲۰ هزار باشد که تاکنون اطلاعات هویتی ۱۸ هزار نفر از آنان را شناسایی کرده‌ایم.

سید امیر شوشتری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: کسانی که حقیقتا از تحصیل بازماند‌ه‌اند، دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در مقطع ابتدایی هستند. پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی اخیر تعداد این دانش‌آموزان در استان ۲۰ هزار باشد که تاکنون اطلاعات هویتی ۱۸ هزار نفر از آنان را شناسایی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد موفق به جذب ۱۵ هزار بازمانده از تحصیل در استان طی یک سال گذشته شده‌ایم.



مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه امسال با همکاری معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اقدام موثری برای جذب بازماندگان از تحصیل استان انجام شد، خاطرنشان کرد: تقسیم کار میان‌دستگاهی و تعیین یکسری ماموریت برای هر کدام از دستگاه‌ها مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل امور عشایر، اداره‌کل ثبت احوال استان و... مهمترین اقدام برای تسریع و تسهیل شناسایی و جذب این دسته از دانش‌آموزان بوده است.

وی تصریح کرد: البته در سال تحصیلی پیش رو همچنان انتظار افزایش آمار بازماندگان از تحصیل می‌رود. از همین رو تلاش می‌کنیم در ایام تابستان امسال با یکسری اقدامات تبلیغاتی و فرهنگ‌سازی گسترده تا آنجا که می‌توانیم تعداد‌ای دانش‌آموزان را کاهش دهیم.



شوشتری تاکید کرد: خراسان رضوی با یک و نیم میلیون دانش‌آموز یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌های کشور از نظر جمعیت دانش‌آموزی است و ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزان کشور را در خود جای داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->